Regulament CS – ediția IV

1.Reguli privind înscrierile

Numărul de echipe este limitat la 16, fiecare echipă înglobând 5 membri și minim un student al FEAA. (TOTAL – 80 de participanți)

 

2.Reguli privind meciurile

2.1 Sistemul de joc va fi Best of 1, excepție făcând meciurile din semi-finale și finală, acestea jucându-se pe baza unui sistem Best of 3. Echipa învinsă părăsește direct turneul.

2.2 Dacă un meci din cele 3 va ieși egal, se va juca overtime de Best of 6 rounds (3 runde pe partea de CT, respectiv 3 runde pe partea de T cu 10.000$ de fiecare parte).

2.3 Echipa care banează prima, este stabilită prin coin-toss.

2.4 În cazul eventualelor probleme tehnice nedatorate organizatorilor, se acordă o perioadă de 15 minute pentru rezolvarea acestora. Dacă problema nu este rezolvată, echipa adversă are dreptul de a decide dacă dorește sau nu să prelungească perioada de întrerupere tehnică. În cazul unor defecțiuni multiple, echipa cu mai mulți jucători eligibili are dreptul de decizie.

2.5 Un jucător va fi așteptat pentru începerea unui meci până la maxim 5 minute.

2.6 Un jucător implicat în alte competiții individuale va avea obligația de a renunța la acestea dacă vor contraveni programului de desfășurare al acestei competiții.

2.7 Dacă va apărea vreo problema tehnică, se va folosi o comandă pentru a pune pauză meciului.

2.8 Fiecare echipă își va alege un lider care va avea responsabilitatea de a adresa întrebările membrilor echipei sale organizatorilor și de a alege mapele banate.

2.9 Jucătorii participanți pot folosi echipamentul personal.

2.10 Participanții au 15 minute la dispoziție pentru a se instala la stația dedicată turneului.

2.11 Map pool: de_inferno; de_nuke; de_mirage; de_cache; de_cobblestone; de_overpass; de_train; de_dust2.

2.12 Orice bug observat/suspectare de trișat se sesizează administratorului prin intermediul liderului de echipă. Atenție – dacă inamicul trage mai bine ca tine nu înseamnă tot timpul că trișează!

 

3.Setări de joc:

ATENȚIE ! Jucătorii NU au voie să modifice următoarele setări:

cl_bobcycle 0.98; weapon_recoil_model 0; mat_hdr_level 0/1/2.

 

4.Setările server-ului vor fi următoarele:

mp_startmoney 800; mp_roundtime 1.75; mp_roundtime_defuse 1.75; mp_freezetime 15; mp_buytime 1; mp_forcecamera 2; mp_maxrounds 30; mp_c4timer 35; sv_pausable 1; ammo_grenade_limit_default 1; ammo_grenade_limit_flashbang 2; ammo_grenade_limit_total 4.