Regulament general

 

  1. Reguli privind înscrierile

1.1 Înscrierea în cadrul FEAA Video Games se face prin achiziționarea biletului de echipă (contravaloarea fiind de 25 lei) sau individual (contravaloarea fiind de 5 lei) de la standul LSE și este accesibilă oricărei echipe formate din jucători români sau moldoveni.

1.2 Persoanele ce achiziționează bilet de echipă au înaintate în defavoarea celor ce achiziționează bilete individuale.

1.3 Cei ce achiziționează bilete individuale vor fi puși random într-o echipă, dacă nu s-au ocupat locurile echipelor.

  1. Reguli privind echipele înscrise

2.1 Componența echipei trebuie să conțină minim 3 studenți de la FEAA pentru a fi eligibili de participare.

2.2 Echipa are dreptul la o singură rezervă.

2.3 Nu este permis transferul jucatorilor între echipe după startul concursului.

2.4 Toate echipele au obligația să se prezinte în sală la ora stabilită de organizatori împreuna cu buletinul și carnetul de student.

2.5 Toți jucătorii au obligația odată ce se așează pe locurile lor și înainte să înceapă meciul, să închidă orice aparatură deținută asupra lor și sub nici o forma nu au dreptul de a le folosi pe timpul meciului, în caz contrar organizatorul va elimina echipa fără drept de apel.

2.6 Toți jucătorii au obligația de a nu se uita la adversari în caz contrar organizatorul va elimina echipa fără drept de apel.

2.7 În timpul competiției, fie în cadrul desfășurării unui meci, fie așteptarea la viitorul meci, orice jignire/batjocura asupra unui adversar duce la descalificarea întregii echipe.

2.8 Jucătorii participanți sunt responsabili atât pentru echipamentul de joc folosit (PC-ul și/sau perifericele oferite de către organizatori) cât și pentru curățenia din spațiul competițional.

 

 

  1. Reguli administrative

3.1 În cazul unei probleme, reprezentantul echipei implicate direct va fi singura persoană care va interacționa cu administratorii competiției.
3.2 Interacțiunea dintre administratori și participanți trebuie să fie întodeauna una formală, plină de respect și pe un ton corespunzător (indiferent de situație).
3.3 Orice decizie luată de către administratori este definitivă și are efect imediat.
3.4 Pentru orice caz neacoperit de aceste reguli, administratorii sunt cei care decid modul de soluționare a problemei apărute.
3.5 Eșecul în a înțelege și/sau a respecta aceste reguli poate duce la excluderea echipei din cadrul competiției alături de suspendarea pe termen lung (a tuturor jucătorilor) din cadrul tuturor competițiilor organizate.

3.6 În cazul apariției unei situații neacoperite de acest regulament, organizatorii vor fi cei care vor decide modul de soluționare a problemei apărute.

3.7 În cazul unei dispute decizia unui admin va lua locul regulamentului.

3.8 Acest regulament intră în vigoare din momentul publicării și este supus modificărilor din partea organizatorilor.

 

 

  1. Sancțiuni

4.1 Trișatul (metode auxiliare in-game/off-game și/sau exploits) va fi penalizat prin excluderea din cadrul competiției și suspendarea timp de 2 sezoane a tuturor jucătorilor asociați cu jucătorul vinovat (întreaga echipă)

4.2 În cazul în care un membru al unei echipe refuză să respecte regulile și instrucțiunile organizatorilor sau nu are un comportament fair-play, organizatorii îl pot avertiza, iar în funcție de gravitatea situației, întreaga echipă poate fi sancționată.

4.3 Folosirea unor nickname-uri vulgare, având conotații sexuale, xenofobe, rasiste și/sau sexiste va fi sancționată cu excluderea echipei din competiție și suspendarea jucătorului în cauză pe termen îndelungat.

4.4 Injurii/Insulte la adresa altor jucători și/sau administratori vor duce la excluderea echipei din turneu.

Trackbacks/Pings